رئيس التحرير

يسري ابو غازي

رئيس مجلس الادارة

صفاء سمير
أخبار عاجلة

انتصار: عليا أقساط.. ولازم ننسى كلمة براند ونعيد التدوير

وضحت الفنانة انتصار أزمة الوضع الحالي ووجهت نصيحة للسيدات وربات المنزل، بإعادة تدوير الأشياءالقديمة بالإضافة إلى الملابس والأطعمة الموجودة في المنزل وذلك لتوفير الميزانية و الحد من الإستهلاك .

وتقدم إنتصار في الوقت الحالي برنامج“من غير نفسنة” مع رفيقتها بدرية طلبة ونوليا، على شاشة قناة “هي” حيث عبرت إنتصار عن رأيها قائلة: أنا عليا أقساط كتير عادي وحصل غلاء والدنيا اتلغبطت مع الكل شوية، يعني إيه أنزل الماركت و أنا عاملة حسابي اني أجيب حاجات الشهر، وألاقي الأسعار أغلى من اللي عاملة حسابي عليه ومالحقش حتى نص الحاجات”.

وأكملت قائلة : يجماعة متفتكروش أن الحاجات اللي عليها عروض دي لله لا طبعا الشركات عاملة حسابها كويس أوي، لأن دي بتكون هتخسر وتبوظ بعد 6 أو 3 شهور، وعلشان كده بيقولوا العلبتين بسعر واحدة وخد التالتة، والناس بتجري في رمضان والعيد وتجيب الحاجة”.

وأضافت إنتصار: “أن ست البيت الشاطرة لازم تكون مدبرة واقتصادية، يعني زمان كان يبقى عندي هدوم وأنزل أجيب بلوزتين كده، دلوقتي مبشتريش، ده في حاجات جديدة متلبستش في الدولاب أو اتلبست مرة، ليه أنزل كل صيف أجيب حاجات جديدة مانا ممكن استخدمها من جديد و أعيد تظبيطها ع المودة.

برنامج‎“من غير نفسنة” هو برنامج كوميدي نسائي ساخر يقدمه الثلاثي المرح إنتصار و بدرية و نوليا،  يتم عرضه من السبت إلى الثلاثاء، ويعرض  القضايا الاجتماعية والنسلئية بطريقته الساخرة  من خلال استضافة عدد من الشخصيات المؤثرة على السوشيال ميديا والفنانين والمشاهير و المؤثرين  لمناقشة آرائهم في القضايا.

عن شيماء محمد

شاهد أيضاً

انغام تحيى حفلاً غنائيا فى المتحف المصرى الكبير .. تعرف على التفاصيل

تحيي النجمة أنغام حفلا غنائيا في المتحف المصري الكبير، ضمن سلسلة حفلات ليالي مصر. يقام …

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *