رئيس التحرير

يسري ابو غازي

رئيس مجلس الادارة

صفاء سمير
أخبار عاجلة

اسما شريف منير تحذف صورها القديمه من على الانستجرام و السبب..

كشفت البلوجر أسما شريف منير سبب قيامها بحذف جميع صورها على حسابها الرسمي في موقع التواصل الاجتماعي إنستجرام.

ونشرت أسما شريف منير مجموعة جديدة من الصور هي الوحيدة على حسابها حاليا، وكتبت في التعليق: “شلتي كل صورك ليه؟ عشان عايزه اشارك معاكم حاجة تفرق، تفرق مع شخص واحد بس! طب و هو ايه يعني اللي هيفرق في الصور دي؟”

وأضافت: “اول حاجة عايزه اوصلها من الصور دي، انها من غير اي اديت او فلتر، و دي حاجة انا في صراع دايم فيها، عشان بقيت بحب شكلي ب فلتر اكتر و ده شيء محزن، فا محتاجة احس اني حره من الفلاتر و الاديت عشان اشجع بنات تكون حسه احسن”.

وتابعت: “تاني حاجة في صور من شغلي و مشروعي اللي تعبانه فيه جداً و محتاجة اشاركوا معاكم عشان اشجع الناس انها تاخد خطوه في انها تبدأ من الصفر عادي مهما كانت مكانتها الاجتماعية. تالت حاجة مشروعي الاصغر هو الفخار، و ده انا عملته عشان اشجع المنتجات اليدويه الطبيعيه الصحية وعشان انا دلوقتي بختار اغلب اختيارتي في الحياة اي حاجة راجعة للطبيعة”.


واختتمت أسما شريف منير رسالتها لمتابعيها قائلة: “سادس حاجة، التأمل في خلق الله، غير حياتي و خلاني اكون شخص اهدي و ممتن اكتر، و حساس اكتر. انا حقيقي نفسي افيدكم و اساعد اللي بيتابعوني يكونوا احسن ب اي طريقة ممكنه، و انا بحضر حاجات جديدة اتمنى انها تكون مصدر إلهام ليكم، وحشتوني اوي”.

شاهد أيضاً

القائمه الكامله لابطال فيلم “الدشاش” بينهم ..محمد سعد و باسم سمره و زينه و نسرين امين

كشف صناع فيلم “الدشاش” للنجم محمد سعد عن انضمام عدد كبير من نجوم الفن الي …

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *